För jag har något som är mer värt än guld..

Idag har jag varit på TUR2010, en turism-mässa vid svenska mässan med min kära klass. Det var faktiskt mer folk än vad jag hade trott..
Snart kommer några kompisar till mamma och pappa hit så vi ska äta middag med dom och lite så, trevligt. Sen får jag väl se vad jag hittar på senare ikväll. Har ingen lust att vara hemma iallafall hehe.
Nästa vecka är det bara tre dagar i skolan. Måndag tisdag och onsdag sen är det lov, hur skönt som helst! Efter lovet går vi bara i skolan i ca en månad innan vi ska ut på praktik i en månad. Sen är det sommarlov ! shiiiiiit.

Jag har en känsla
fast jag vet inte vad det är för känsla
jobbigt lägge
åh.



Kommentarer
Postat av: filly

åå ja saknar diiig :(

vi ses imon älskling!

bästisen <3

2010-04-15 @ 20:18:37
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0