jävla snö!

Har precis badat i två timmar,underbart! Glömde bort tiden totalt. Man orkar ju ingenting i det här vädret.
Va i stan med mamma idag, det gick ju knappt att ta sig fram. Spårvagnen gick sönder och bussarna var försenade, kaos i hela stan med andra ord. Fick med mig lite nya grejer hem iallafall, det är aldrig fel.
Imorgon blir det till att göra det sista på hotell grejsen eftersom det är skola på måndag igen. Lovet har gått fort. Men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan igen och träffa alla.
aja

Jag saknar sönder mig efter Linnea & Felicia, mina små älsklingar!
åååååååh
:'(
kan inte leva utan er
ni är bäst
älskar er
så mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0