jag har tänkt på en sak..

måste man alltid vara helt nöjd?
om man är perfekt då har man ingenting att sträva efter och hur kul är det att leva då lixom ..
tänk om alla skulle gå runt och vara jätte nöjda hela tiden
hade man verkligen varit nöjd då?
gud va fel det blev nu.
Men jag menar alla har ju något dom strävar efter i livet, ett mål om man säger så
så tänk om man hade allt man någonsin kunde tänka sig, vad skulle man göra då?
vad skulle man längta efter, vad skulle man sakna ?
För ibland kan det faktiskt vara skönt att sakna någon eller något.
det får en att känna att man lever
i verkligheten om man säger så.
Visst det kanske skulle vara kul att ha allt men vad är allt egentligen?
jaja
ibland känner jag att allting känns helt underbart. Det är inte ofta men när jag väl gör det så är det på riktigt..
nu ska jag sova och drömma en massa ;)
hihi

Kommentarer
Postat av: p

Det är väl bra att inte alltid vara nöjd:-)

För annars så hade man ju inte längtat efer något.

Kram /P

2010-02-23 @ 14:38:26
Postat av: filly

du är världens vackraste

2010-02-24 @ 12:46:53
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0